Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







Голова Федеральної антимонопольної служби Російської федерації Ігор Артем’єв нещодавно зазначив, що у Митному союзі будуть встановлені єдині норми для державних закупівель, а підприємці Росії, Білорусії та Казахстану зможуть брати участь у державних закупівлях всіх трьох країн. Зараз готується міжнародна угода на базі російського законодавства. Інформація про це була оприлюднена на VII ВсеросійскомуФорумі-виставці«ГОСЗАКАЗ-2011». Проте це не єдині російські новації у сфері державних закупівель, які прижилися у інших країнах СНД. Йдеться про електронні державні закупівлі. Нещодавно Росія вирішила використовувати преваги мережі Інтернет та сучасних інформаційних технологій у проведенні процедур державних закупівель. Пропонуємо у цій статі проаналізувати технологічні та організаційні аспекти електронних закупівель у Росії.
З переходом Росії на ринкові відносини потрібно було докорінно переглянути систему державних закупівель та відійти від чітко регламентованих поставок продукції до закупівлі із широкими можливостями вибору та численними пропозиціями учасників торгів.А тепер із прогресом Росія посідає 15 місце у переліку країн, які лідирують за обсягом населення, що користується Інтернетом(близько 30 мільйонів користувачів). Ці цифри дозволяють впевнено говорити про те, що потенційний учасник електронних торгів є представником активної частини російського суспільства, який, скоріше за все, має вихід до Інтернету. Однак охочі учасники можуть підключитися до мережі Інтернет, пропозицій Інтернет-провайдерів на сьогодні вистачає. Було б бажання.
Окремо можна зазначити важливість Інтернету для уряду Російської Федерації. Перше згадування про Інтернет зустрічається у 2000 році, коли до Держдуми було внесено законопроект, що регулює використовування Інтернету федеральними органами державної влади. На його базі було внесено зміни та доповнення до федеральних законів «Про статус депутата Ради Федерації та статус депутата Держдуми» та «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади у державних засобах масової інформації». Зокрема в них йдеться про те, що діяльність федерального органу державної влади повинна достатньо повно віддзеркалюватися на його сайті, відкритому для вільного доступу через Інтернет.


Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».