Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Під час закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти нерідко трапляються випадки розірвання договору про закупівлю до остаточного виконання сторонами зобов’язань за ним. Це обумовлено різними причинами. Як правило, після цього відбуваються повторні торги за тим самим предметом закупівлі. Замовникам важливо уникати типових помилок, що можуть призвести до негативних наслідків та у деяких випадках мати як наслідок притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності.
 
Приклад.Межівським районним судом Дніпропетровської області (Справа №1-34/11) засуджено керівника (голову тендерного комітету) Замовника за розірвання договору про закупівлю та подальшої закупівлі товару за вищою ціною .
 
ОСОБА_3, перебуваючи на посаді начальника відділу освіти районної державної адміністрації, до обов'язків якої згідно з посадовою інструкцією входить: здійснення загального керівництва закладами освіти району, інспекторсько-методичною службою, централізованою бухгалтерією, господарською групою, контроль за роботою керівників освітніх закладів та підрозділів відділу освіти, відповідно до примітки до ст.364 КК України виконує організаційно-розпорядчі, адміністративно-господарські обов'язки у відділі освіти районної державної адміністрації, тобто будучи службовою особою, скоїла службову недбалість, що спричинило тяжкі наслідки, за наступних обставин.
27 травня 2008 року відділом освіти районної державної адміністрації була затверджена тендерна документація на закупівлю вугілля марки ДГР для потреб шкільних закладів району в кількості 1476 т на загальну суму 1033200 гривень, з розрахунку 700 гривень за 1 тонну зі строком поставки товару: липень-грудень 2008 року.
В оголошенні до редакції «Вісник державних закупівель», підписаному головою тендерного комітету ОСОБА_3,зазначено, що місце і строк поставки - школи району протягом 2008 року згідно з планом фінансування.
Відповідно до протоколу №13 від 27.06.2008 року про оцінку тендерних (цінових) пропозицій відділом освіти розрахунок балів за кожною тендерною пропозицією проводився за сумарною кількістю балів: ціна - 90 балів; умови розрахунків - 5 балів; строк поставки - 5 балів.
За результатами проведеного тендеру 18.07.2008 року між відділом освіти райдержадміністрації, в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та переможцем тендеру ОСОБА_4 був укладений договір №303 від 18.07.2008 року на закупівлю вугілля, найнижчаціну на вугілля - 390 гривень за 1 тонну зі строком дії договору з 18.07.2008 року до 31.12.2008 року. ПП ОСОБА_4 зобов'язалась поставити 1476 тон вугілля загальною вартістю 575700 гривень протягом 10 робочих днів.
08.08.2008 року на адресу ОСОБА_4 голова тендерного комітету відділу освіти райдержадміністрації ОСОБА_3 надіслала супровідний лист та угоду про розірвання Договору про закупівлю вугілля. Усупровідному листі ОСОБА_3 зазначила, що в разі відмови від підписання вказаної угоди, питання буде вирішуватись в судовому порядку.
22.08.2008 року назасіданні тендерного комітету голова тендерного комітету ОСОБА_3 повідомила та запропонувала розірвати договір №303 від 18 липня 2008 року на поставку вугілля,укладений з ПП ОСОБА_4 в односторонньому порядку та оголосити повторні відкриті торги на закупівлю вугілля, про що був складений протокол №36 від 22.08.2008 року засідання тендерного комітету щодо розірвання Договору №303 від 18.07.2008 року на поставкувугілля.

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».