Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Які закупівлі за державні кошти є найскладнішими? Для одних замовників це будівництво, для інших – комунальні послуги чи комп’ютери та оргтехніка. Однак є закупівлі, так би мовити, елітні, віп-класу – закупівлі в галузі медицини та соціальної сфери. Саме так вважає юрист, директор юридичної фірми «Світ права» Ірина Корда.


Чи не щороку, провівши всі необхідні торги й врешті зітхнувши спокійно, державні замовники сподіваються на якісь зміни у законодавстві. І попри те, що більшість у змозі прилаштуватися до чого завгодно, надії на полегшення не полишають.
Серед таких і комітет з конкурсних торгів Комунального закладу охорони здоров’я обласний госпіталь для інвалідів війни Харківської області, з секретарем якого Вікторією Рождественською спілкувався «ІБ Редукціон». 


Мабуть, важко знайти замовника, котрий не згадав би «незлим, тихим словом» монополістів, послуги яких від минулого року придбати можна лише за процедурою закупівлі в одного учасника. Нарікали закупівельники на недолугість законодавства й відсутність давно обіцяних окремих нормативно-правових актів, а також на непоступливість монополістів під час укладання договору. Утім, суб’єкти природних монополій так само виступають замовниками торгів і мають такі ж самі претензії до законодавства.