Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



З 01 січня 2012 року деякі державні замовники РФ почали здійснювати придбання товарів, робіт і послуг за новими правилами відповідно до Федерального закону №223-ФЗ «Про закупівлі товарів, робіт, послуг окремими видами юридичних осіб». Зміни торкнулися всіх російських автономних і унітарних установ, казенних підприємств, держкорпорацій і суб'єктів природних монополій, організацій, що здійснюють регульовані види діяльності в сфері електропостачання, газопостачання, теплопостачання, водовідведення, утилізації тощо.
 


Під час роботи Восьмого Форуму-виставки «Госзаказ-2012» чимало уваги було приділено делегатами не лише проекту закону про Федеральну контрактну систему, а й електронним закупівлям і такому їх різновиду, як електронний аукціон. Говорили учасники заходу і про те, що з переходом відкритих аукціонів на електронні майданчики поменшало проблем у Федеральної антимонопольної служби, бо при виявленні порушень в аукціонній документації з'явилася можливість миттєво зв'язатися з оператором майданчика й зупинити торги, і про те, що електронні аукціони зовсім не є тим дієвим механізмом, що здатний забезпечити економне витрачання коштів і ефективне здійснення закупівель.
 


Історично склалося, що Російська Федерація суттєво випереджає Україну серед іншого і в справі розвитку сфери державних закупівель. Рухаючись, фактично, в одному напрямку, ми приречені повторювати помилки наших попередників. Звісно ж, у разі якщо не дослухатимемося до порад досвідчених.
 


Не перший рік наші колеги в Росії ведуть запеклі суперечки щодо ефективності чинного законодавства про здійснення державних закупівель. Під час роботи Форуму-виставки «Госзаказ-2012» чимало часу присвятили представники органів державної влади, уповноважених органів, державних змовників і підприємництва обговоренню необхідності якнайшвидшого внесення змін до сфери державних закупівель чи взагалі впровадження нової концепції Федеральної контрактної системи.
 


2006 року в Російській Федерації було створено громадську організацію «Гільдія вітчизняних спеціалістів з державних і муніципальних замовлень». Членами організації є представники обох сторін державного замовлення: закупівельники і учасники торгів.
 


Проблема недосконалості законодавства будь-якої сфери господарювання полягає у відсутності діалогу між теоретиками і практиками. Форум-виставка «Госзаказ-2012», що пройшов у Москві, став майданчиком такого діалогу, дав можливість висловитися не лише розробникам законів, а й, що дуже корисно, тим, хто на практиці застосовує норми й положення.