Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Як відомо, від надмірного контролю помирає довіра. Утім, мабуть, у жодному разі це твердження не може стосуватися сфери державних закупівель. У принципі, будь-яке дослідження, зокрема, й моніторинг можна віднести до одного з видів контролю. І якщо Уповноважений орган наполягає, що моніторинг, який здійснюється МЕРТУ, таким не є, то громадськість проводить аналіз саме з метою проконтролювати прозорість витрачання державних коштів.
 
Офіційний погляд
Відповідно до Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, Листи-повідомлення так само, як і Висновки Уповноваженогооргану мають розміщуватися на офіційному сайті Мінекономрозвитку.
Станом на 15.03.2012 року на сайті Уповноваженого органу розміщено 101 лист-повідомлення щодо прийняття рішення про здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель. Варто зазначити, що всього протягом одного місяця звернень побільшало більше ніж у 2,5 рази.
Перше, що спадає на думку: процедура вже користується неабиякою популярністю у замовників торгів. Утім, подальший розгляд трохи позбавляє оптимізму. Із 62 нових листів-повідомлень (що з’явилися на сайті протягом місяця) 47 стосуються здійснення моніторингу за власною ініціативою Уповноваженого органу і втричі менше – 15 – за обґрунтованим зверненням замовника (один із них, до речі, про відмову у здійсненні моніторингу). Тож, активізувався якраз Уповноважений орган, а не замовники, котрі, як здалося спочатку, поспішають скористатися нагодою перевірити правильність своїх дій.

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».