Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







Історично склалося, що Російська Федерація суттєво випереджає Україну серед іншого і в справі розвитку сфери державних закупівель. Рухаючись, фактично, в одному напрямку, ми приречені повторювати помилки наших попередників. Звісно ж, у разі якщо не дослухатимемося до порад досвідчених.
Про це «ІБ Редукціон» говорив з керівником Дирекції Національної асоціації інститутів закупівель, головою ради директорів Міжгалузевої торговельної системи «Фабрикант» Сергієм Габестро.
«ІБ Редукціон»: Федеральна контрактна система у США була прийнята в 1921 році. І ось зараз у Російській Федерації на зміну хорошому закону 94-ФЗ приходить ФКС. Скільки було сказано про переваги 94-ФЗ, і, виявляється, треба змінювати?
Сергій Габестро: Давайте подивимося, хто казав про його переваги: Федеральне казначейство, ФАС, якийсь час Міністерство економічного розвитку. Тепер подивимося, хто як говорить про це наразі. Наприклад, якою є позиція ФАС? Знов-таки, прекрасний закон, він же все зробив прозорим. Але якщо проаналізувати все те прекрасне, що є в 94-ФЗ, то всі його переваги зводяться до «створення єдиного сайту і транспарентності», більше ні до чого. Навіщо ж тоді влаштовувати таку головомийку країні, аби домогтися транспарентності, коли можна було прийняти всього одну норму, що зобов’язала б публікувати всі відомості про закупівлі на одному сайті. Щодо мого особистого ставлення до 94-ФЗ, то закон цей –найбільш огидний нормативний акт, який був у нашій історії.

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».