Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Проблема недосконалості законодавства будь-якої сфери господарювання полягає у відсутності діалогу між теоретиками і практиками. Форум-виставка «Госзаказ-2012», що пройшов у Москві, став майданчиком такого діалогу, дав можливість висловитися не лише розробникам законів, а й, що дуже корисно, тим, хто на практиці застосовує норми й положення.
Про своє бачення непростої ситуації, в якій наразі опинилася сфера державних закупівель Російської Федерації, «ІБ Редукціон» розповів заступник керівника головного управління організації торгів Уряду Самарської області Сергій Китаєв.     
«ІБ Редукціон»: Пане Сергію, Ви представляєте уповноважений орган з розміщення державного замовлення Самарської області, тож, як ніхто, добре знаєте про проблеми закупівельників. Що наразі їм ближче: 94-ФЗ чи проект закону про Федеральну контрактну систему?
Сергій Китаєв: Як на мене, наразі законопроект про ФКС поки більше схожий на концепцію, ніж на реальний механізм. Концепція хороша, оскільки, по-перше, охоплює й передбачає управління всіма етапами закупівельного процесу –і прогнозування, і планування, і ціноутворення, і виконання контракту, і аудит, і, власне, розміщення державного замовлення. До того ж, за концепцією, все ж на перше місце ставиться професіонал, фахівець, а не технологія. Адже якою б передовою вона не була, технологія залишається технологією, і завжди знайдуться підприємливі люди, які будуть використовувати цю технологію на свою користь, а отже –узбиток державі, таких прикладів досить багато. Тож саме з цієї точки зору, коли головним стає професіонал, сподіваюся, з наданням йому певних повноважень, концепція є хорошою. Звісно, повноважень без відповідальності не буває, тому й сувора відповідальність, передбачена концепцією ФКС, є однією з переваг такого підходу до задоволення потреб держави. Думаю, що в будь-якому випадку ФКС – це крок уперед, хоча на початковому етапі буде ще багато ітерацій, поки все було доведено до логічної моделі, найбільш адекватної закупівельному процесу, що необхідна країні.

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».