Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Лист-роз'яснення щодо змін внесених до Закону України «Про здійснення державних закупівель» №3302-04/24248-06 від 27.06.2012
Міністерства, інші центральні органи
виконавчої влади, Рада міністрів
АР Крим, обласні державні
адміністрації, державні адміністрації
у містах Києві та Севастополі, органи
місцевого самоврядування, установи,
організації, підприємства
Щодо змін внесених до Закону України «Про здійснення державних закупівель»
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення зміни до статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 12.04.2012 №4648-VI, яким доповнено частину третю статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» та на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо закупівлі природного газу повідомляє.
Закон України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до абзацу двадцятого частини третьої статті 2 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є природний газ; послуги з його транспортування (у тому числі переміщення, фрахтування, страхування, зливу/наливу, інспекції кількості та якості), розподілу, постачання, зберігання; фінансові інструменти, операції з деривативами та управління ризиками, фінансові послуги, послуги бірж, аукціонів, систем електронних торгів та інші послуги, що застосовуються в міжнародній торговельній та фінансовій практиці під час закупівлі та реалізації природного газу, закупівля яких здійснюється суб’єктом, уповноваженим Кабінетом Міністрів України на формування ресурсу природного газу для споживачів України, у тому числі для потреб населення.
Таким чином, у разі якщо саме суб’єктом, уповноваженим Кабінетом Міністрів України на формування ресурсу природного газу для споживачів України, у тому числі для потреб населення, здійснюється закупівля природного газу; послуг з його транспортування (у тому числі переміщення, фрахтування, страхування, зливу/наливу, інспекції кількості та якості), розподілу, постачання, зберігання; фінансових інструментів, операцій з деривативами та управління ризиками, фінансових послуг, послуг бірж, аукціонів, систем електронних торгів та інших послуг, що застосовуються в міжнародній торговельній та фінансовій практиці під час закупівлі та реалізації природного газу, у такому випадку дія Закону не поширюється на цю закупівлю.
При цьому відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1729 «Про забезпечення споживачів природним газом» Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» є уповноваженим суб’єктом з формування і розпорядження ресурсами природного газу, що використовується для задоволення потреб населення, релігійних організацій, установ та організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів (в межах обсягів природного газу, що використовуються як пальне для забезпечення горіння  Вічного вогню).
Заступник директора департаменту державних
закупівель та державного замовлення                                                          О. С. Власов
http://me.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=185131&cat_id=116822