Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Українські замовники повсякчас скаржаться на розтягнутість у часі і переобтяженість закупівельних процедур. Проте потрібно пам’ятати, що намагання будь-що врятувати торги від провалу теж може мати наслідком скарги та нарікання – цього разу з боку невдоволених учасників.
Постійно діюча Адміністративна колегія з розгляду скарг розглянула скаргу ТОВ 1 (далі – Скаржник) щодо порушення Комунальним закладом охорони здоров’я порядку проведення процедури запиту цінових пропозицій із закупівлі «дезінфікуючі засоби – 8 найменувань» та винесла з цього приводу рішення №337-р/пк-ск (розміщено на офіційному сайті АМКУ).
Скаржник наполягає, щоб процедура торгів була відмінена та проведена повторно з урахуванням вимог чинного держзакупівельного законодавства.
Згідно з проколом розкриття цінових пропозицій для участі у торгах подали пропозиції ТОВ 2, ТОВ 3 та скаржник, пропозиція якого була відхилена на підставі частини 6 ст.36 ЗУ «Про здійснення державних закупівель».
КОМЕНТАР
Згідно з ч.6 ст.36 Закону Замовник відхиляє цінові пропозиції зокрема у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті. При цьому звертаємо Вашу увагу, що ТОВ 1 не оскаржує підстави відхилення його цінової пропозиції, а отже не заперечує проти підстав відхилення і погоджується з тим, що запропоновані засоби не відповідають медико-технічним вимогам до них.
Скаржник зауважує, що замовник порушив строки надсилання копії протоколу розкриття цінових пропозицій. На підтвердження цього ТОВ 1 надало копію конверту зі штампом поштового відправлення, проте жодних доказів того, що протокол було надано саме в цьому конверті, немає. Крім того, цей факт не завадив скаржнику звернутися до Антимонопольного комітету зі скаргою, тож Колегія вважає, що ним не обґрунтовано, як це зачіпає його права та законні інтереси.
Однією з вимог ДКТ на закупівлю «дезінфікуючі засоби – 8 найменувань» було надання гарантійних листів від виробника товару на продукцію, що є предметом закупівлі. При цьому виробником та ексклюзивним дистриб’ютором за окремим позиціями є саме ТОВ 1 – скаржник, – яке гарантійних листів жодному із зазначених учасників не надавало.
З метою вивчення даного питання адміністративною колегією розглянуто пропозиції інших учасників.
Згідно з підпунктом б) пункту 1 частини восьмої додатку 1 запиту цінових пропозицій документальне підтвердження відповідності товарів вимогам документації конкурсних торгів може бути надане у формі письмової гарантії та повинно мати сертифікат якості, санітарні висновки, свідоцтво про держреєстрацію товару.

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».