З початком періоду відпусток активізувалася діяльність українських депутатів та на світ з’явився новий Закон України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» №4485-VІ від 24.05.2012 року (далі –Закон). Довгоочікуваний документ приніс із собою нові зміни в сфері державних закупівель товарів, робіт і послуг та нові запитання.
По-перше, зміни стосуються тільки таких замовників:
- розпорядників державних коштів, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України «Про природні монополії», та/або у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 Закону;
- суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України «Про природні монополії»;
-
суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у будь-якій із сфер:
- забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
- забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
- забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
- забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
- надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
- забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення;
- надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
- надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
- надання послуг поштового зв’язку;
- геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
- забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
- забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання у розмірі більш як 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу чи наглядової ради суб’єкта господарювання;
суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку товарів.
Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».