Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно хз ЄБРР розроблено ефективний механізм.
Отже, Україна перебуває на стадії приведення національного законодавства про закупівлі у відповідність до європейського, цей процес потребує залучення матеріальних ресурсів. В який спосіб наразі вирішуються це питання, читайте далі.


Держзакупівлі і корупція нероздільні. Про це говорять усі, але що можна зробити, аби ситуація змінилася? Громадський контроль може стати тим необхідним важелем,за допомогою якого можна розділити нероздільне, однак за умови його правильної організації.


Система держзакупівель в Україні надзвичайно рухлива. Порівняно з іншими країнами світу, система регулювання використання державних коштів на конкурсних засадах в Україні існує не так уже й багато років, законодавство, що регулює витрачання коштів держави, повсякчас змінюється і удосконалюється. Проте, окрім законотворчих процесів, залишається багато питань практичного та технічного характеру, вирішення яких наразі покладено на Департамент державних закупівель та державного замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Пропонуємо вам, шановні читачі, подивитися, хто саме протягом останніх років докладав чимало зусиль до управління держзакупівельними процесами та яких висот їм вдалося досягти на цьому поприщі.


У липні 2012 року делегація Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у рамках учбової поїздки, організованої Європейським банком реконструкції та розвитку, відвідала колег зі сфери державних закупівель в Польщі. Польською стороною було забезпечено зустріч на найвищому рівні. Перебігу подій під час візиту до Польщі присвячуватиметься низка матеріалів у нашому виданні. Цією статтею ми розпочинаємо цикл статей, присвячених державним закупівлям Польщі, головною особливістю яких є поєднання європейських практик і національних особливостей.


Чимало надій на покращення покладається в Україні щоразу, як приймаються зміни до законодавства про державні закупівлі. Утім, якими б сміливими й, здається, абсолютно обґрунтованими не були очікування, безликі цифри повертають у не надто райдужні реалії. Як завжди, такими рясніють звіти Державної служби статистики України.


Чимало змін відбулося у держзакупівельному житті України протягом цього літа. Спільнота сприйняла їх неоднозначно: частина закупівельників із полегшенням зітхнули і вийшли з-під дії профільного закону, інші ж – представники громадськості, вітчизняні і закордонні експерти – хапаються за голову і з жахом уявляють, які величезні грошові потоки відтепер виведуть у тінь і за цим ніхто не зможе прослідкувати. Європейці уже заявили про те, що подібна законотворчість може стати перепоною на шляху України до ЄС.