Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







Шановні читачі!
Шановні читачі, ми знов зустрічаємося на шпальтах нашого ви-
дання. Для вас тут підготовлено цікаві та ексклюзивні матеріали.
Хочемо, аби ви залишалися з нами в курсі подій, що відбуваються у
сфері державних закупівель.
Реформування сфери державних закупівель триває вже не один
рік, проте результат (тобто, власне, адаптація до європейських
норм) чомусь і досі залишається недосяжним. «Успіх — це рух від
невдачі до невдачі без втрати ентузіазму», — сказав колись Уїнстон
Черчіль. Тож, ми будемо аналізувати свої невдачі, «посипати голову
попелом», та при цьому не втрачати бажання змінити систему дер-
жавних закупівель на якусь модель, що відповідала б усім вимогам
на світі та була зручною й ефективною. Тому для нашої країни важ-
ливо, щоб той хто вже пройшов такий шлях реформування сфери
ДЗ, був поряд.
Порадами щодо реформування державних закупівель України
поділився Юджин Стюарт, керівник команди Проекту ЄС «Гармоні-
зація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»;
ознайомитися з ними можна в оглядовій статті «Шляхи розвитку
системи державних закупівель в Україні». Наведено також інші
презентації доповідачів міжнародної конференції «Шляхи розвитку
системи державних закупівель в Україні — розгляд питання в кон-
тексті інтеграції до ЄС та ключові проблеми реформування системи
державних закупівель», що відбулася 25 листопада 2014 р. в готелі
«Прем’єр палац», м. Київ. На с. 23–34.
На шпальтах нашого видання ми проаналізували статистичну ін-
формацію щодо проведення закупівель товарів, робіт і послуг за
державні кошти в Україні протягом січня-вересня поточного року.
Згідно з даними форми № 1 — торги, за укладеними договорами
дев’яти місяців 2014 року було проплачено тільки 23,99 %, інші до-
говори ще чекають на свою чергу. За цими відсотками приховуєть-
ся проблема. І саме несвоєчасну оплату фахівці, які брали участь у
конференції, називали головним ускладненням у сфері державних
закупівель.
За іншими цифрами статистичного спостереження приховано
інші проблеми. Зокрема, у звітному періоді відбулося зменшення
майже в 2 рази звернень суб’єктів оскарження до АМКУ, що вказує
на неефективну модель розгляду скарг та розчарування учасників
торгів щодо отримання справедливих рішень.
Про інші думки стосовно статистичного спостереження читайте в
статті «Аналіз проведення закупівель товарів, робіт і послуг за дер-
жавні кошти в Україні за січень-вересень 2014 року» (с. 13–17).
Ми знайомимо вас із міжнародним консорціумом PEPPOL, який
має досвід розробок щодо електронних закупівель в ЄС (с. 17–22).
Також у цьому числі часопису ми закінчуємо публікувати нові
форми документів у сфері державних закупівель відповідно до на-
казу МЕРТ № 1106 від 15 вересня 2014 р. (с. 37–47).
А також читайте постійні рубрики нашого бюлетеня.
Хочемо нагадати, що передплата на 2015 рік триває.
Як завжди, шановні передплатники ІБ «Редукціон», бажаємо вам
миру та злагоди!

З М І С Т
«ІБ Редукціон» / № 11 (105) — листопад 2014
Періодичність видання — 1 раз на місяць, видається
з березня 2006 р.
1. НОВИНИ 2
2. АНАЛІЗ ЗАКОНОДАВСТВА
Законопроект № 1127 повертає державні
підприємства під дію Закону України
«Про здійснення державних закупівель». . . . . . . . . . . 6
3. АНАЛІЗ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ
Дві давні проблеми… Андрій Попов. . . . . . . . . . . . . . 7
4. ОГЛЯД СКАРГ
Огляд скарг АМКУ:
нестандартне замовлення. Андрій Попов . . . . . . . .11
5. ПУБЛІЦИСТИКА
Аналіз проведення закупівель товарів, робіт і послуг
за державні кошти в Україні за січень-вересень
2014 року. Стефан Підгрушний,
Владислав Зубар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
Коли Європа відстає, PEPPOL
її підганяє. Андрій Попов,
Владислав Зубар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
6. ОГЛЯД ПОДІЙ
Шляхи розвитку системи державних
закупівель в Україні. Стефан Підгрушний,
Владислав Зубар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
7. ГОВОРЯТЬ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ
з власного офісу» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .35
8. ПРИМІТКИ СЕКРЕТАРЕВІ КОМІТЕТУ
З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ 36
Оголошення про проведення попередньої
кваліфікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37
Інструкція щодо заповнення форми
оголошення про проведення попередньої
кваліфікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37
Запит цінових пропозицій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38
Інструкція щодо заповнення форми
запиту цінових пропозицій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .39
Інформація про застосування переговорної
процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Інструкція щодо заповнення форми
інформації про застосування переговорної
процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Оголошення з відомостями про рамкову угоду. . . .41
Інструкція щодо заповнення форми
оголошення з відомостями про рамкову угоду . . . .41
Обґрунтування застосування переговорної
процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Інструкція щодо заповнення форми
обґрунтування застосування переговорної
процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Реєстр отриманих пропозицій конкурсних
торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових
пропозицій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .43
Протокол розкриття пропозицій конкурсних
торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових
пропозицій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .44
Протокол оцінки пропозицій конкурсних
торгів, цінових пропозицій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Повідомлення про акцепт пропозиції
конкурсних торгів, або цінової пропозиції,
або пропозиції за результатами застосування
переговорної процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . 45
Інструкція щодо заповнення форми
повідомлення про акцепт пропозиції
конкурсних торгів, або цінової пропозиції,
або пропозиції за результатами застосування
переговорної процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . 46
Повідомлення учасникам про результати
процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
Інструкція щодо заповнення форми
повідомлення учасникам про результати
процедури закупівлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47