Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







 Шановні читачі, раді вітати вас на шпальтах Інформаційного бюлетеня «Редукціон»! Назву нашого бюлетеня пов’язано з такою тендерною процеду- рою, як редукціон, який було застосовувано раніше як один із видів тендерів. Нова реформа закупівель не лише змінює назву закону, але і повертає поняття тендерів у закупівельний процес. Проте зменшення кількості процедур закупівель до трьох не дасть Замовникам гнучко реагувати на попит ринку державних / публічних закупівель. Як процедури «редукціону» більше не існує в Україні, але частково механізми його застосовуються під час проведення електронного аукціону як аукціону на зниження ціни. Процес реформування триває, і в наступному числі ІБ «Редукціон» ми плануємо вже розповідати не тільки про здобутки, але і про шляхи вдосконалення Закону України «Про публічні закупівлі» та перші враження про цей Закон «бувалих» Замовників і тих, хто приєднався до цього процесу з першого квітня 2016 року. У цьому числі часопису просимо звернути увагу наших читачів на два законопроекти. Перший — про деофшоризацію української економіки, на с. 18, а другий — про запровадження державного моніторингу, від якого Мінекономрозвитку відмовився і який не запрацював в АПУ/ ДФІ, — c. 33. Життя навколо «точок входу в систему ProZorro» відбувається жваво — 13 майданчиків стоять у черзі на перевірку їхніх програм і авторизації нових майданчиків для роботи в системі ProZorro. У червні тільки вісім електронних майданчиків (електронні майданчикі, що брали участь у пілотному проекті «Прозорро») пройшли попередню авторизацію, дивіться про це на c. 19. На електронному майданчику 26.05.2016 сталася технична помилка — порушення цілісності даних — про це ми пишемо на с. 22. «Прозорро» продовжує розширювати свій вплив на регіони України і нада- ло мапу «своїх агентів впливу» — читайте про це на с. 25. Правилам етичної повединки держслужбовців, визначеним у постанові № 65, та боротьбі з цензурою присвячено матеріал громадських розслідувань Громадської організації «Експертиза реформ», дивіться с. 26. У рубриці «Аналіз судової практики» читайте статтю «Нікчемний правосуд як фактор закупівель, або Побудуй собі проблему» Андрія Попова, у якій ідеться про визначення недійсності договору на підставі недійсності рішення комітету з конкурсних торгів, — с. 36. Пропонуємо ознайомитися з досить цікавою лекцією Максима Нефьодова, заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України, про революцію в закупівлях — c. 42. Про парадокси українських реформ читайте статтю Ірини Озимок на с. 45. Також читайте наші постійні рубрики. Шановні читачі, коментарі до Закону України «Про публічні закупівлі» ми перенесли в число № 7 нашого часопису. Досі в закупівельному законодавстві залишається безліч законодавчих про- галин, що може поставити під сумнів законність укладених договорів на під- ставі проведених електронних аукціонів. Уже найближчим часом ви зможете ознайомитися з думками і порадами наших фахівців стосовно проблем систе- ми публічних закупівель. Інформаційний бюлетень «Редукціон» готовий провести виїзні семінари і під час зустрічі з читачами обговорити новітні зміни. Бажаємо всім плідної роботи і цікавого знайомства з новаціями електронних закупівель. У період щоденної роботи запрошуємо відвідати нашу сторінку на «Фейсбу- ці» та поділитися своїми думками. До зустрічі на шпальтах бюлетеня!


ЗМІСТ «ІБ Редукціон» / № 6 (124) — червень 2016

Періодичність видання — 1 раз на місяць, видається з березня 2006 р.
1. НОВИНИ
2 2. ЗАКОНОДАВСТВО Наказ Міноборони № 232. Про речове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Постанова НКРЕКП № 811. Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26 листопада 2015 року № 2868. . . . . . . . . . . . . . 6
Наказ МОН № 567. Про затвердження Переліку спеціалізацій підготовки здобувачів вищої освіти ступенів бакалавра та магістра за спеціальністю 035 «Філологія», за якими здійснюється формування та розміщення державного замовлення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Наказ МСПУ № 557. Про затвердження Граничних цін на вироби підвищеної функціональності за новітніми технологіями для учасників антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок. . . 8
Наказ Мінсоцполітики № 132. Про затвердження Порядку функціонування електронної системи здійснення ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності. . . . . . . . . . . . . . . 10
Закон України № 1396-VIII. Про внесення змін до статті 9 Закону України «Про лікарські засоби» щодо спрощення державної реєстрації лікарських засобів. . . . . . . . 13
Постанова КМУ № 355. Про утворення територіальних органів Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Розпорядження КМУ № 436-р. Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2016 рік. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Наказ МФУ № 520. Про затвердження Змін до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України. . . . . . . 16
Закон України № 1406-VIII. Про внесення зміни до підпункту 4 пункту 24 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Закон України № 1416-VIII. Про внесення змін до Закону України «Про державне оборонне замовлення». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
3. ОГЛЯД ЗАКОНОДАВСТВА
Деофшоризація української економіки. . . . . . . . . . 18
4. КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ Методичні матеріали з інформаційного ресурсу INFOBOX (продовження). . . . . . . . . . . . . . . . . 19
5. ПРАКТИКУМ. КОНСУЛЬТАЦІЇ Інформація щодо технічного порушення в роботі електронного майданчика Е-tender від 26.05.2016 р.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
Список агентів змін PROZORRO в регіонах. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
6. ГРОМАДСЬКЕ РОЗСЛІДУВАННЯ ГО «ЕкспертиЗа Реформ» дослідила питання встановлення цензури держслужбовців: таке нововведення не сприймається суспільством. . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
7. ІНТЕРВ’Ю Альона Кошелєва. Наближається прозорий моніторинг державних закупівель. . . . . . . . . . . . . . . 33
Директор Business France Ukraine Алексі Струве: «Уже 60 наших клієнтів звернулися до нас з інтересом до України». . . . . . . 35
8. АНАЛІЗ СУДОВИХ СПРАВ «Нікчемний правосуд» як фактор закупівель, або Побудуй собі проблеми. Андрій Попов. . . . . . . 36
9. ПУБЛІЦИСТИКА ProZorro: революція в держзакупівлях. . . . . . . . . . . 42
Революційні 50 тисяч: скільки коштує реформувати країну і викоренити корупцію». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45