Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







На шпальтах ІБ «Редукціон» ми неодноразово зверталися до роботи Антимонопольного комітету України. Із прийняттям профільного держзакупівельного закону АМКУ почав займатися розглядом закупівельних скарг. «Скаргова» діяльність органу носить стрибковий характер: поруч із надзвичайно плідними місяцями кінця 2010 року спостерігаємо спад активності на початку 2011. Оскільки зведеної статистики з цього питання на офіційному сайті Антимонопольного комітету немає, ми продовжуємо стежити за перебігом подій у цій сфері. Розглянемо у цифрах ситуацію з оскарженням процедур закупівель протягом 29.12.2010 – 16.02.2011 років.
Станом на 16 лютого 2011 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету оприлюднено інформацію про прийняті рішення по 20 скаргах (одразу зауважимо, що при аналізі бралися до уваги лише конкретні рішення по скаргах, а не прийняття їх до розгляду, а також використовувалися лише належним чином оформлені рішення). На початку 2011 року спостерігаємо значне скорочення кількості рішень по скаргах: якщо у грудні 2010 року їх було прийнято 76, то у січні кількість скоротилася до 5! При тому, що кількість звернень набагато більша: за період, що підлягає дослідженню, з приводу оскарження процедур державних закупівель звернулися 64 рази. Проте позитивна динаміка лютого (за першу половину місяця прийнято рішення по 13 скаргах) все-таки дозволяє сподіватися на налагодження роботи органу оскарження.
Які ж рішення приймала Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у період з 29.12.2010 по 16.02.2011 рр.?
Порівняно із попереднім періодом, кількість задоволених скарг зросла і становить 35% проти 29%. Трьом скаржникам пощастило менше: стовідсоткового задоволення своїх вимог вони не домоглися, проте члени колегії вирішили, що їхні скарги варто частково задовольнити (15% від загальної кількості рішень). Чотири скарги фахівці АМКУ визнали такими, що не заслуговують на увагу, тож їх було повернуто без розгляду. У 3 випадках розгляд скарги було припинено. Через низку об’єктивних причин державні уповноважені відмовили 3 скаржникам у задоволенні їхніх вимог.

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».