Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Шановні читачі!
Літо почалося вдало. 1 червня 2010 року Верховна Рада врешті-решт прийняла Закон України «Про здійснення державних закупівель». Цього нормативного акту ми чекали більше двох років. Безумовно, його прийняття стане чи не найпозитивнішою з усіх подій, що відбулися в економічному житті країни цього року. Крім найголовнішого - нарешті законодавчого регулювання надважливої для держави сфери - маємо ще кілька приводів для радості. Новий закон обіцяє підвищення і рівня конкурентності процедур і, загалом, прозорості витрачання державних коштів. Відтепер державний замовник не може відмовити громадськості, зокрема журналістам, у присутності під час розкриття тендерних пропозицій. Міністерство економіки України позбавлене можливості розгляду скарг. Тепер справою, в якій уповноваженому органу так і не вдалося досягти успіхів, опікуватиметься Антимонопольний комітет України. І є надія, що АМК з цим упорається краще. Проте, існують і ризики. Варто пригадати прикре таємне «дописування» закону 2007 року, коли на підпис до Голови ВР документ потрапив уже з доповненнями, про які депутати й гадки не мали. Сподіваємося, 2010 такого не станеться.
Пропоную Вашій увазі, друзі, червневий випуск нашого видання. До речі, ознайомитися з майбутнім законом про держзакупівлі Ви маєте змогу першими на нашому сайті www.procurement.in.ua.
Як завжди, на шпальтах ІБ «Редукціон» знайдете багато корисного для себе. Аналіз нещодавніх постанов Уряду на стор. 13 допоможе розібратися в тонкощах освоєння бюджетних коштів.
Про стан держзакупівельної сфери в першому кварталі поточного року розповідає матеріал на стор. 25. За даними Державного комітету статистики України, у І кварталі 2010 року загальна сума коштів за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт і послуг за процедурою відкритих торгів становить трохи більше 24 відсотків. На договори, укладені за процедурою закупівлі в одного учасника, припадає 74,15 відсотка! Минулого року таке співвідношення становило 31,85 відсотка. На жаль, державні кошти все більше йдуть «у тінь».
Державні закупівлі України рік у рік стають дедалі закритішими. Про це свідчить і кількість оскаржень процедур, що їх розглядає уповноважений орган. Цьому присвячено огляд фахівця з державних закупівель С.Самусь.
Раді познайомити Вас, шановні, з міжнародним досвідом здійснення закупівель за державні кошти. З 1 липня 2009 року усі федеральні замовники Російської Федерації перейшли на електронний аукціон. Регіони здійснять такий перехід з 2011 року. Створення ефективного ринку між-корпоративних та міждержавних закупівель за допомогою електронних майданчиків – найефективніший спосіб оптимізації взаємовідносин між бізнесом та владою. Саме у такий спосіб у Росії намагаються побороти одну з найважливіших проблем сучасності – корупцію. Використання сучасних технологій, сподіваються російські фахівці, зможе кардинально змінити ситуацію.
Цієї весни чимало виставок відбулося в Харкові. Наші кореспонденти спілкувалися з виробниками меблів, будматеріалів, сільгосппродукції.
Думаю, цікавими будуть репортажі з цих велелюдних заходів.
Шановні колеги! Перший літній місяць почався оптимістично. Сподіватимемося, прикрих розчарувань вдасться уникнути!
З повагою,
Головний редактор
інформаційного бюлетеня «Редукціон»
В.В.Зубар

На цей раз розглянемо поширені випадки травневих господарських спорів.

Державні закупівлі росії: На шляху до вдосконалення

Хто забезпечить харчуванням майбутнє харківського району?

Огляд законодавства: останні зміни

Меблевий Клондайк

Звіт держкомстату: оптимізму – нуль

Спекотний сезон для шкільних закупівель