Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







Виставка-форум «Госзаказ2011» у березні вже всьоме зустрічала професіоналів системи, експертів та представників наукових центрів, державних і муніципальних замовників і представників бізнесу. Основна мета заходу - зміцнення діалогу між замовником і постачальником.


Ситуація у сфері державних закупівель України йРосії не разюче, але все ж таки відрізняється. Про те, як почуваєтьсяросійський бізнес удержзамовленні, ІБ «Редукціон» розповів виконавчий директор Компанії ID Systems Group (Воронеж, РФ) Олександр Кисельов.
ІБ «Редукціон»: Пане Кисельов, Ви представляєте на виставці-форумі «Госзаказ2011» ID Systems Group. Як часто Ваша компанія бере участь у розміщенні держзамовлення?
Олександр Кисельов: Наша компанія займається охоронними системами. У державних закупівлях ми беремо участь достатньо часто, виступаєм активними гравцями ринку.
ІБ «Редукціон»:Які настрої сьогодні в Росії в середовищі постачальників? Чи охоче бізнес співпрацює з державою?
Олександр Кисельов: Спираючись на власний досвід, можу сказати, що співпраця з державою в Російській Федерації сьогодні є однією з найбільш стабільних. Можливо, це пов'язано з тим, що російський постачальник не має зайвих труднощів із суто технічними моментами участі в держзакупівлях. Для того,щоб взятиучасть у конкурсі, достатньо володіти необхідними дозвільними документами, сертифікатами йліцензіями, та керуючись 94-ФЗ, надавати свої послуги, виконувати роботи або постачатитовари.
ІБ «Редукціон»: Ви задоволені законом про держзакупівлі?
Олександр Кисельов: На мій погляд, особливо скаржитися нема на що, принаймні, якихосьнеприйнятних норм у ньому немає. Хоча багато хто закон критикує, і постійно ми читаємо в пресі про те, що 94-ФЗ потребуєудосконалення. Причому не дуже ним задоволені як замовники, так і постачальники. Упринципі, з деякими їхніми зауваженнями я можу погодитися, аджеіснують дірки, через які замовник, наприклад, може провести торги тільки для «свого» постачальника. Іншимжепідприємствамбрати участь немає сенсу, оскільки вимоги виписані таким чином, що жодна компанія, окрім «своєї», виграти не зможе.
ІБ «Редукціон»: Як Ви вважаєте, яким чином можна вирішити цю проблему?
Олександр Кисельов: Я вважаю, що нашим законодавцямуже вдалося забезпечити нормальне функціонування системи держзамовлення. Відтоді, як систему держзакупівель перевели в електронний форматйпочалися електронні торги, працювати стало значно простіше. Тепер, коли покупець (держзамовник) не знає, хто прийшов до нього на торги, хто продає йому послугу, товар чироботи, коли все, що потрібно від замовника - це виставити певні вимоги, яким повинна відповідати компанія, число учасників конкурсу відчутно зросло. Зараз на торги приходить по 10-15 компаній. Усе дійсно стало набагато простіше і, головне, набагато прозоріше.
 

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».