Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Сфера державних закупівель України, попри запевняння і чиновників, і експертів, вочевидь, досі не є тим бездоганним механізмом, котрий дозволяє забезпечувати потреби держави та ще й робити це з найбільшою ефективністю та економністю. Уже давно, до речі, найголовнішим завданням здійснення державних закупівель ми вважаємо винятково отримання найнижчої ціни. Утім, декому не вдається не лише заощадити, а й взагалі почати працювати. Саме з такою проблемою цього літа стикнулися фахівці з державних закупівель державного підприємства «Завод імені В.О. Малишева». 


Під час Міжнародної конференції «Впровадження найкращої міжнародної практики державних закупівель в Україні», що 9-10 червня 2011 року пройшла в Одесі, учасники заходу мали змогу поспілкуватися з представниками органів влади, що опікуються сферою державних закупівель України. 
Свої питання поставив і інформаційний бюлетень «Редукціон». Зокрема, заступнику Голови Державної фінансової інспекції України (колишнього Головного контрольно-ревізійного управління) Денису Краснікову.    


Сфера державних закупівель є значущою частиною економіки країни, і чи не всі перетворення, що відбуваються у царині держзакупівель, спрямовані саме на підвищення економічного рівня держави. Утім, є цілі галузі, котрі, попри все, залишаються поза межами і сфери держзакупівель, і, ринку в цілому. Йдеться, як не прикро, про вітчизняного виробника, а саме про виробника легкої промисловості.

Після прийняття нашою країною курсу на євроінтеграцію, велику увагу європейська спільнота приділяє реформуванню вітчизняної законодавчої бази з європейською в цілому і держзакупівельної зокрема. Разом з українськими колегами європейські фахівці працюють над приведенням нової нормативно-правової бази у відповідність із міжнародними стандартами, насамперед, зі стандартами ЄС, забезпеченням функцій прозорого та ефективного моніторингу, захисту прав та контролю у системі державних закупівель в Україні.