Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



Уперше в Харкові зі своєю авторською програмою — професійна та авторитетна, доскіплива та незалежна Ярослава Дуброва
Перший в Україні tender blogger
Коли виникають «гострі питання» з приводу роботи системи «Прозорро» і є сумніви щодо прозорості сфери Публічних закупівель — варто поспілкуватися з Ярославою Дубровою, і у Вас з’явиться шлях до успіху!
Ви як Замовник торгів тривалий період не можете провести закупівлю, а Учасник тендерів водночас не може подати правильну тендерну пропозицію — Ярослава Дуброва  допоможе  знайти шлях до успіху.
У Вас є прагнення стати успішним у сфері Публічних закупівель — спілкуйтеся з найкращими, і Ви переможете.
 
Місце проведення:
61001, Україна, м. Харків, просп. Московський, 75
 
Контактна особа:
Владислав Зубар, тел. (067) 5708906
z555dlv@gmail.com
 
Програма семінару-тренінгу: Упередження ризиків у процесі публічних закупівель
13 червня 2019 року
Час Тема виступу Спікер (ЛЕКТОР/ДОПОВІДАЧ)
09.00-09.30 Реєстрація учасників навчання.  
09.30–10.30 Відкриття семінару.
Стратегія розвитку публічних закупівель в Україні. Приклади співпраці держави та бізнесу в тендерах
Які планується внести зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» для гармонізації законодавства зі стандартами ЄС?
Законодавчі ініціативи ВР  України та КМУ.
Позитивні приклади співпраці Замовників та Учасників торгів, які не порушують конкуренцію та не мають ознак корупції.
Центральні закупівельні організації — нові можливості, нові виклики
Владислав Зубар — консультант із публічних закупівель, кандидат наук з державного управління, економіст
10:30–12:00 Упереджуємо ризики під час процедур закупівель/допорогових закупівель
Ризикові закупівлі.
Допорогові закупівлі: уникнення ризиків.
Організація діяльності тендерного комітету, надання/витребування персональних даних: упереджуємо ризики.
Порядок та основні умови планування закупівель. Ризики при визначенні предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Загальні умови здійснення закупівель.
Тендерна документація: складання, внесення змін, надання роз’яснень. Уникнення ризиків оскаржень.
Окремі етапи організації та проведення процедури відкритих торгів: прораховуємо ризики.
Переговорна процедура закупівлі: ризики застосування
Ярослава ДУБРОВА — консультант із публічних закупівель, юрист, незалежний експерт в KSE. Член експертної ради при Transparency International
12:00–12:30 Перерва на каву  
12:30–14:00 Державне регулювання публічних закупівель
Сучасна нормативно-правова база щодо здійснення контролю у сфері публічних закупівель.
Права Держказначейства.
Державний фінансовий контроль закупівель Держаудитслужбою
 
Ярослава ДУБРОВА — консультант із публічних закупівель, юрист, незалежний експерт в KSE. Член експертної ради при Transparency International
14.00–15:00 Обід  
15:00–16:30 Практичні поради щодо діяльності уповноваженої особи
Перехід від тендерного комітету до уповноваженої особи.
Організація закупівель в якості уповноваженої особи замовника.
Проактивна поведінка як запорука успіху.
Підхід до оптимізації процесів планування закупівель, підготовки процедур закупівель, договірної роботи, отримання ТМЦ та основних засобів
Георгій Яковлєв — уповноважена особа, начальник відділу закупівель ННЦ ХФТІ, тренер у сфері закупівель, член редакційно-експертної колегії журналу «Радник в сфері державних закупівель»
16:30  Відповіді на запитання  

14 червня 2019 року
09:30-09:45 ТПП - Публічні закупівлі.
Зміна ціни на товар при коливанні її на ринку. У чому ВАМ може бути корисна Харківська торгово-промислова палата.
Для чого необхідно визначення коду УКТ ЗЕД.
Код УКТ ЗЕД в податковій накладній згідно з поправками до Податкового кодексу України, розмежування понять коду на товар (УКТ ЗЕД) та послугу (ДКПП).
Лист Державної фіскальної служби України про формування податкового кредиту, згідно з яким висновок ТПП - обов'язково до застосування підприємцями.
Важливість правильного заповнення податкової накладної для отримання податкового кредиту.
Інна Маршавіна Начальник відділу ділової інформації
Харківської торгово-промислової палати
09:45-10:00 Практика тендерного комітету під час укладання договору про закупівлі та зміни до нього Дарiя Голубкiна тренер у сфері закупівель, юрист
10:00–11:30 Договір про закупівлю.
Закупівлі робіт. Неоднозначна судова практика
Ярослава ДУБРОВА — консультант із публічних закупівель, юрист, незалежний експерт в KSE. Член експертної ради при Transparency International
11:30–12:00 Перерва на каву  
12:00–14:00 Контроль та відповідальність: упереджування ризиків для замовників/учасників
Відповідальність за порушення законодавства про закупівлі.
Матеріальна шкода (збитки) у сфері публічних закупівель.
Громадський контроль публічних закупівель.
Перевірки публічних закупівель правоохоронними органами
Ярослава ДУБРОВА — консультант із публічних закупівель, юрист, незалежний експерт в KSE. Член експертної ради при Transparency International
14:00-14:10 Роль офіційного електронного майданчику системи Прозорро у публічних закупівелях України.
Система продаж – «Прозорро – Продажи»
Віктор Суліма – Керівник проекту Prozorro у Східному регіоні Української універсальної біржі
14:10–15:00 Особливості здійснення закупівель Міністерством оборони України.
Закриття семінару
Владислав Зубар — консультант із публічних закупівель, кандидат наук з державного управління, економіст



ЛЕКТОРИ:
  
Ярослава ДУБРОВА консультант із публічних закупівель, юрист.
Досвід роботи: Держфінінспекція, ГоловКРУ (нині ДАСУ) (заступник начальника відділу моніторингу державних закупівель); Мінекономрозвитку (підрозділ скарг та контролю Департаменту держзакупівель); Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА; АДПСУ (Міжнародно-правовий департамент).
Незалежний експерт в KSE. Член експертної ради при Transparency International.
@dubrovatender
Владислав Зубар консультант із публічних закупівель, кандидат наук з державного управління, економіст.
Досвід роботи: Мінекономіки (Мінекономрозвитку) (заступник директора Департаменту державних закупівель); головний редактор Інформаційного бюлетеня «Редукціон»; заступник директора Інституту Державних закупівель «Редукціон», заступник голови Громадської організації «Моніторинг та аналіз розвитку країни», член Асоціації приватних роботодавців.
Незалежний експерт у сфері публічних закупівель. @vladyslav zubar ; @бюлетень «Редукціон»
Георгій Яковлєв тренер у сфері закупівель, юрист.
Досвід роботи: начальник відділу закупівель, уповноважена особа з закупівель Національного наукового центру «Харківський фізико-технічний інститут» НАН України.
Випускник Центру вдосконалення закупівель (CEP) — Київської Школи Економіки спільно з проектом «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» за підтримки USAID та у партнерстві з фінансованим ЄС проектом «Гармонізація системи публічних закупівель України зі стандартами ЄС».
Член редакційно-експертної колегії журналу «Радник в сфері державних закупівель».
egor_yakovlev@kipt.kharkov.ua
 
Інна Маршавіна - Начальник відділу ділової інформації Харківської торгово-промислової палати
Досвід роботи:
Робота в відділі ділової інформації ХТПП https://youtu.be/c-61Jbbu3oE.
odi@kcci.kharkov.ua
 
Дарiя Голубкiна тренер у сфері закупівель, юрист.
Досвід роботи: Член тендерного комітету КП"Харкiвводоканал".
Випускник Центру вдосконалення закупівель (CEP) — Київської Школи Економіки спільно з проектом «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» за підтримки USAID та у партнерстві з фінансованим ЄС проектом «Гармонізація системи публічних закупівель України зі стандартами ЄС».
lawyer.ua@ukr.net
Віктор Суліма – Керівник проекту Prozorro у Східному регіоні Української універсальної біржі.  
Досвід роботи:
Закінчив економічний факультет Харківського державного політехнічного університету
Практичний досвід у сфері публічних закупівель та електронних торгів
Участь у семінарах для замовників та постачальників ДП Прозорро
Консультації для постачальників з використанням практичного досвіду участі у тендерах
Консультації для учасників в аукціонах електронної торгової системи Prozorro.Продажі
tender.kharkiv@gmail.com
 

Наші медіа-партнери:

Yaroslava Dubrova tender blogger @dubrovatender

Асоціація приватних роботодавців http://apr.org.ua/

Журнал «Радник в сфері державних закупівель» http://www.radnuk.com.ua/

Акредитований майданчик https://tender.uub.com.ua/PositionList.aspx

Інформаційний бюлетень «Редукціон» http://procurement.in.ua/

Вартість участі в семінарі:
  • За участь у дводенному семінарі вартість становить 2700,00 грн. (без ПДВ)
  • Для організацій, від яких беруть участь більше ніж одна особа, надається додатково знижка в розмірі 10 % за другу особу і починаючи з третьої особи — 30 % за  кожну наступну особу від організації.
  • Усім учасникам, які зареєструються та зроблять оплату до 11 червня 2019 р., надається знижка в розмірі 15 % від вартості семінару.
  • Для членів Асоціації приватних роботодавців діють спеціальні ціни зі знижкою 20 % (до 11 червня 2019 р., у подальшому — за наявності місць на семінарі).
  • У день проведення семінару сплачується повна вартість.
Для участі в семінарі «Упередження ризиків у процесі публічних закупівель» попередня реєстрація обов’язкова.
Додаткові питання Ви можете поставити за телефоном (067) 5708906.

 Анкета учасника семінару
«Упередження ризиків у процесі публічних закупівель»
 
Прізвище___________________________________________________________________
Ім’я_______________________________________________________________________
По батькові_________________________________________________________________
Організація (Фізична особа — підприємець), яку Ви представляєте _______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________
Досвід роботи у сфері державних/публічних закупівель: ___________________________
Чи виникають у Вас труднощі під час проведення закупівель/участі в закупівлях_________________________________________________________________  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контактна адреса___________________________________________________________
Телефон___________________________________________________________________
E-mail____________________________________________________________________
Чисельність учасників семінару від Вашої організації______________________________
На яку адресу надсилати Вам рахунок за участь у семінарі?_________________________
Чи потрібно для Вас надіслати інформацію про готелі м. Харкова?___________________
Будь ласка, коротко опишіть, чому Ви бажаєте взяти участь у семінарі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
На які питання Ви хочете отримати відповідь на семінарі (не більше трьох питань)___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заповнену анкету необхідно надіслати до 17 години  11 червня 2019 р. на адресу: z555dlv@gmail.com  або заповнити Google форму учасника семінару:
Кількість місць на участь у семінарі обмежено.
Контактні особи: Владислав Зубар, тел. (067) 5708906; z555dlv@gmail.com та Георгій Яковлев, тел. (050)3015657; yakovlev.kharkov@gmail.com 
 Файл з інформацією про семінар для друку: https://drive.google.com/open?id=15KrFoHCTDZBGbZc9a-QHbbUWVTCeN99I

Договір, рахунок для участі в семінарі: https://drive.google.com/open?id=1lGUID78Z_NOMM_I3zXvfDoCRJv7bGH2p
Інформація на ресурсі TRN.UA  про семінар:  https://www.trn.ua/trainings/75317/