Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



Роботи у Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг не меншає. Пропонуємо вам познайомитися із її окремими рішеннями не на користь замовників торгів. Пам’ятайте, що невідхилення пропозиції за наявності підстав, а також встановлення дискримінаційних вимог у ДКТ можуть коштувати вам вдалого проведення торгів і чималих додаткових часових витрат.

Приклад 1.

Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель розглянула скаргу ТОВ «1» щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі – «Код 31.10.5 Реактори електричні та перетворювачі статичні електричні (джерело безперебійного живлення з комплектом акумуляторних батарей – 1 од)».
Відповідно до протоколу Замовником відхилені пропозиції конкурсних торгів Скаржника, ТОВ «2», ТОВ «3», ТОВ «4» та ТОВ «5».
Згідно з повідомленням про акцепт пропозиції конкурсних торгів Замовником акцептовано пропозицію конкурсних торгів ПП «6».
Скаржник у своїй Скарзі повідомив, що протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів встановлено відповідність поданих скаржником документів документації конкурсних торгів.
Після цього Скаржник дізнався, що на засіданні комітету, оформленому протоколом, його пропозицію конкурсних торгів відхилено разом із чотирма іншими учасниками. Про причини відхилення пропозицій замовник не зазначив. Такі дії замовника, на думку Скаржника, суперечать нормам ст.10 Закону України «Про здійснення державних закупівель», оскільки в ній законодавець передбачив обов'язок замовника безоплатно оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі інформацію про відхилення пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій та підстави такого відхилення у вигляді протоколу –протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення. Скаржник зазначає, що підстави для відхилення пропозиції Скаржника у Замовника відсутні, а сам факт відхилення має суб'єктивний характер.
Замовник у своїх поясненнях повідомив, що уся інформація щодо закупівлі була оприлюднена вчасно, а пропозиції були відхилені відповідно до умов документації конкурсних торгів.