Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Шановні читачі!
Раді вітати вас у цей непростий час! 
Команда ІБ «Редукціон» завжди з вами незважаючи на будь-які негаразди.
Щобільше, тяжкі випробування вимагають оперативних та ефективних рішень, а 
хто краще допоможе словом і справою замовнику або учаснику конкурсних 
торгів у скруті, як не наша висококваліфікована команда? 
Користуючись цією логікою, ми дібрали для наших читачів матеріали, які 
б стали в нагоді саме зараз. Зокрема, ми розширили рубрику «Законодав-
ство», у якій цього разу опублікували не п’ять або шість законодавчих 
та нормативних актів, а 12. Звісно, довелося цю рубрику розділити, 
проте ми зберегли читачам багато часу на пошук цих актів деінде. 
Продовжує тему пані Лахно рубрикою «Огляд законодавства». Окрім 
законодавства, як завжди, ми публікуємо новини. Маємо надію, вас 
вони зацікавлять. 
Нинішній наш випуск особливий. Ми обрали дві важливі теми для 
публікацій. Перша і головна — будівництво. Точніше — реформуван-
ня сфери оцінювання й аудиту будівельних робіт в Україні. У цьому 
контексті проходить головний матеріал — «Фундамент держави», де 
визнані фахівці з цього питання та експерти «Редукціону» детально 
розглядають будівельну проблему. А в тому, що це саме «проблема» 
для держави, немає жодних сумнівів. Прочитайте наш матеріал та пе-
реконайтеся самі. 
У цьому ж контексті йдуть і наші традиційні рубрики «Аналіз судових 
справ» та «Огляд скарг АМКУ». У першій відомий тренер із державних 
закупівель пан Дворніченко розгляне на конкретних прикладах ню-
анси закупівель будівельних робіт, а в другій наші журналісти дібрали 
приклад того, як питання, пов’язані з будівництвом, розглядає АМКУ.
Другою дуже важливою темою є «Гармонізація системи державних 
закупівель зі стандартами ЄС». Оскільки на сьогодні шлях інтеграції 
до ЄС виглядає безальтернативним, то маємо обговорювати не так 
імплементацію європейських норм, як гармонізацію вже прийнятого 
законодавства, що стає першочерговим завданням. Закони, які вже 
було прийнято або які прийматимуться найближчим часом, ідуть у кон-
тексті євроінтеграції, але чи працюватимуть вони в Україні? Як зроби-
ти так, щоб перехід на нові «рейки» виявився якомога безболіснішим? 
Та як, зрештою, вберегтися від тих складних проблем, що можливі на 
цьому шляху? Усе це (та багато іншого) обговорювалось у межах семі-
нарів та круглих столів, що відбувались у Києві у Представництві ЄС в 
Україні. 
Наостанок згадаймо про рубрику «Практикум. Консультації». Як же 
в державних закупівлях — без практичних питань? Ніяк… Саме тому 
ми знайшли не дуже об’ємне, але дуже нагальне питання: скільки ра-
зів можна вносити зміни в документацію конкурсних торгів? Відповіді 
— на сторінках журналу.
Шановні передплатники ІБ «Редукціон», як завжди, бажаємо вам 
миру та злагоди!
Головний редактор «ІБ Редукціон» 
Владислав Зубар
 
«ІБ Редукціон» / № 10 (104) — жовтень 2014
Періодичність видання — 1 раз на місяць, видається
з березня 2006 р.
1. НОВИНИ 2
2. ЗАКОНОДАВСТВО
Закон України
«Про внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо спрощення
порядку відкриття бізнесу». . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Закон України
«Про тимчасові заходи на період
проведення антитерористичної
операції». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Наказ МЕРТУ № 1106 «Про затвердження
форм документів у сфері державних
закупівель». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Наказ МЕРТУ № 1112 «Про затвердження
Змін до деяких нормативно-правових актів
та визнання такими, що втратили чинність,
деяких наказів щодо здійснення державних
закупівель». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Наказ МЕРТУ № 1190 «Про затвердження
примірних навчальних програм з питань
організації та здійснення закупівель». . . . . . . 13
Лист-роз’яснення стосовно застосування
пункту 3 частини першої статті 17
Закону України «Про здійснення державних
закупівель» № 3302-05/36411-03
від 20.10.2014. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
3. ОГЛЯД ПОДІЙ
Гармонізація системи державних закупівель
зі стандартами ЄС. Андрій Попов. . . . . . . . . . . 18
4. ОГЛЯД ЗАКОНОДАВСТВА
 Олена Лахно 30
5. АНАЛІЗ ЗАКОНОДАВСТВА
Огляд проектів нормативно-правових
актів. Олена Лахно. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
5. ПУБЛІЦИСТИКА
«Фундамент держави»: концепція
розвитку ринку будівельних
робіт. Владислав Зубар, Вікторія Касека,
Всеволод Ніколаєв, Андрій Попов. . . . . . . . 32
6. ПРАКТИКУМ. КОНСУЛЬТАЦІЇ
Скільки разів можна вносити зміни
в документацію конкурсних
торгів? Андрій Попов. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
7. ОГЛЯД СКАРГ
Огляд скарг АМКУ: як правильно спитати
та хто платитиме? Андрій Попов. . . . . . . . . . . . 36
8. ЗАКОНОДАВСТВО
Наказ МЕРТУ № 1106 «Про затвердження
форм документів у сфері державних
закупівель»:
Річний план закупівель / річний план
закупівель, що здійснюються без проведення
процедур закупівель. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Інструкція щодо заповнення форми
річного плану закупівель / річного плану
закупівель, що здійснюються без
проведення процедур закупівель. . . . . . . . . . . 43
Оголошення про проведення відкритих
торгів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
Інструкція щодо заповнення форми
оголошення про проведення відкритих
торгів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Оголошення про проведення процедури
двоступеневих торгів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Інструкція щодо заповнення форми
оголошення про проведення процедури
двоступеневих торгів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43