Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



Однією з нагальних проблем українського сьогодення є система державних закупівель та управління державним майном. На шпальтах нашого видання неодноразово лунали нарікання на недосконалість конкурсних процедур та створення перепон на шляху розвитку державних підприємств. Мабуть, жодне державне підприємство, діяльність якого спрямована на отримання прибутку, не заперечувало б проти виведення поняття «обігові кошти підприємства» з тексту профільного держзакупівельного закону. 6 червня 2011 року Економічна рада, Українська спілка промисловців і підприємців та Головне контрольно-ревізійне управління України провели спільне засідання, аби обговорити ефективність системи державних закупівель, розглянути питання контролю за використанням та збереженням державних і комунальних ресурсів і виробити спільні пропозиції покращення ситуації в державному секторі економіки.


Подальше удосконалення профільного законодавства та впровадження найкращоїсвітовоїпрактики– пріоритетні завдання, що стоять перед Україною в сфері державних закупівель.На цьому наголошували учасники Міжнародної конференції «Впровадження найкращої міжнародної практики державних закупівель в Україні», що відбулася в Одесі 9-10 червня цього року.
 


Одним із елементів громадянського суспільства, визначальною рисою його зрілості є гарантована свобода доступу до інформації. Коли громадяни та неурядові громадські організації можуть вільно та без штучних перешкод отримати інформацію від органів державної влади різних рівнів (як центральних, так і органів місцевого самоврядування), можна говорити, що в країні функціонування органів державної влади відбувається за демократичними принципами.